Følg Stena Line Norge

​Stena Line velger Anorak

Pressemelding   •   mar 23, 2015 12:16 CET

Stena Line har valgt Anorak for neste del av reisen

Ole Herman Kjernsby, Head of Travel for Stena Lines virksomhet i Norge, understreker at selskapet har gått grundig til verks når Anorak er valgt som ny byråforbindelse. –Vi har snakket med mange og landet på dem som vi synes viste den beste forståelsen for hvordan vi kan bruke kreativitet til åutvikle forretningen. De tenker både innenfor og utenfor den tradisjonelle reklamebyråsiloen, og det trenger vi for å aktivere våre mange målgrupper og reiseanledninger. Entusiasmen de viste for oppgaven trakk heller ikke ned.Vi valgte Anorak fordi de har vist både god innsikt i de forretningsmessige aspektene, driverne i markedet og hvordan Stena Line kan bli tydeligere i sin posisjonering.

- Vi tar derfor med oss Anorak påneste del av reisen. Målet er åvokse videre, åskape resultater og sikre langsiktig stabilitet for millioner av kunder hvert år og for våre over 6000 ansatte, sier Kjernsby.

Kreativ leder og partner i Anorak, Anders Gudmundstuen, peker påStena Lines kundeløfte: Å gi kundene opplevelser som overgår deres forventninger, og at de oppfattes som kostnadseffektive. Noe han håper, og tror, er en følelse og en realitet man kan overføre til Anoraks kreative og strategiske arbeid fremover.

–Det ble lagt ned en betydelig arbeidsinnsats for åforankre det kreative i Stena Lines forretning. At vi nåfår muligheten til åvidereutvikle dette er utrolig moro. Stena Line er en institusjon alle har et forhold til og vi gleder oss til åbli bedre kjent med båten, de reisende og hva Stena Line betyr for dem. I tillegg er det klart at vi har en ambisjon om åvidereutvikle Stena Lines kommunikasjon og tilstedeværelse påalle digitale plattformer.

Kundeansvarlig og partner Rune Roalsvig i Anorak sier:

- Vi har forsøkt åvise at vi forstår hvordan forretningen deres er skrudd sammen, og følgelig hvilken rolle kreativ kommunikasjon kan ha i åforløse potensialet.

- Det viste seg at vår måte åse marked, målgrupper og digitalt mulighetsrom var relativt sammenfallende med Ole Herman og hans team sitt syn. Det gir oss et godt utgangspunkt til åskape kreative løsninger og økonomiske resultater sammen

- Når man får muligheten til åarbeide med verdens største privateide fergerederi, som ogsåer en av de fremste i internasjonal transport- og reiseservicevirksomhet totalt sett, er det bare åkaste loss og satse hardt. Vi gleder oss, avslutter Roalsvig.

Arbeidsgruppen i Anorak består av:

Anders Gudmundstuen

Kasper Amundsen Tuvnes

Jens Bjørklund

Pål Høyer-Andreassen

Magnus Høgberg Hansen

Ørnulf Johnsen

Elisabeth Søråsen

Edel Drage

Ellen Sørnes Hilleren

Rune Roalsvig

Stena Line er et av verdens største fergeselskaper med en moderne flåte på 38 skip og Europas mest omfattende rutenettverk bestående av 22 fergelinjer i Skandinavia, Baltikum og Storbritania.

Ved konstant utvikling av sine produkter og tjenester, har Stena Line oppnådd en sterk posisjon med betydelige markedsandeler i alle sine markedssegmenter.

Kommentarer (0)

Legg til kommentar

Kommentar

Agree With Privacy Policy